Zpět na nabídku

Construct


K odemčení či zamčení mechanického zabezpečení CONSTRUCT stačí jediné otočení klíčem v zámkové vložce. Ta je umístěna u převážné většiny vozů na středové konzole u řadicí páky. Vozy, které mají řadící páku pod volantem, mají zámkovou vložku na přístrojové desce. Mechanické zabezpečení blokuje u mechanických převodovek zařazenou zpátečku, u automatických pak polohu parkování. Veškeré ovládací prvky jsou umístěny tak, aby nerušily vzhled interiéru a zároveň nesnižovaly funkčnost vozidla.



  • jednoduchá obsluha
  • elegantní umístění ve vozidle
  • odolnost proti chemickým vlivům
  • nezávislost na stavu autobaterie ani na jiných funkcích vozidla
  • nenáročnost na údržbu
  • špičková cylindrická zámková vložka CONSTRUCT, která svými vlastnostmi splňuje podmínky nejvyšších tříd bezpečnosti evropských norem
  • při dodržení podmínek záruční doba 5 let


Princip zabezpečení

Podstata zabezpečení vozu mechanickým zabezpečovacím zařízením CONSTRUCT spočívá v uzamčení pohyblivých částí mechanismu řazení. Tedy uzamčení řadících tyčí či mechanismu řadící páky s pevnými částmi vozu za pomoci masivního bezpečnostního systému.

Velmi důležitou součástí mechanického zabezpečení je zámková vložka trezorového typu, která je jediným prvkem zařízení, které vstupuje do interiéru vozu. Interiér je tedy zcela minimálně narušen přítomností mechanického zabezpečení proti krádeži.

Další důležité součásti mechanismu jsou v převážné většině ukryty pod střední konzolou a pod vozidlem a je k nim značně omezený přístup. Další součásti jsou vyrobeny rovněž z kvalitních materiálů, takže i případný pokus o překonání mechanického zabezpečení po odstranění dílů, kterými je kryto, je téměř nemožný.

construct construct construct construct construct
Copyright ©2008; http://www.vostracky.cz Návrh, tvorba a technické řešení: Libor Loskot; Všechna práva vyhrazena.